Monday, July 30, 2012

Terlajak Perahu Boleh Diundur , Terlajak Kata Tak boleh 'Gostan' ohh .

Assalamualaikum ...... 

Saya mulakan entri dengan Bismillahirahmanirrahim . Haaa , dah lama tak update blog ni . Bak kata orang , "Habis berhabuk blog aku ni *sambil tiup habuk* puhh puhh puhhh " .

Alhamdulillah kehidupan saya seperti biasa , tiada perubahan yang drastik berlaku . Hanya perubahan yang kecil kecil sahaja . Sebenarnya macam-macam perkara yang berlaku selama masa tak update blog ni tapi malas lah nak bagitau korang semua , bukan nya korang nak baca sangat pun kan .

Okay , saya straight to the point jela ea . Sebenarnya datang blog ni nak hantar merisik je . Hahha Lol . sengal . =,=" Taklah taklah ,nak tunjuk video je . Dalam video ni ada saya ! haha , *femes kejap* . Lol =B *tunjuk braces lelama * haha . sengal lagi .


















  • PELANCARAN HARI GURU PENYAYANG
  • NYANYI-NYANYI
  • SUARA TAK SEDAP (AKU)



#SELAMAT MENONTON . KOMEN KALAU PERLU . FII AMAN ALLAH .

Ps : Wahai #Bakal , harap kau sentiasa diredhai Allah . Amin .

No comments:

Post a Comment